15 Şubat 2025 Cumartesi günü, Galatasaray Lisesi Tevfik Fikret Salonu’nda 250 bağışçımız ve Yönetim Kurulumuzun katılımıyla gerçekleşen ilk ‘Bağışçılarımıza Teşekkür Günü’, Galatasaray Lisesi 11. Sınıf öğrencilerinin Azra Şerifoğlu ve Sarp Bayraktar’ın, Vakfımızın gerçekleştirdiği projeleri ve 2024 yılında yapılan bağışları anlattıkları sunum ile başladı.





