Atatürk
BAĞIŞ
Başkanımız Ünal Aysal 2012 “okulda bir Öğle Yemeği” Son Toplantısındaydı

Başkanımız Ünal Aysal 2012 “okulda bir Öğle Yemeği” Son Toplantısındaydı

GEV Admin
Haberin Detayları

31 Mayıs 2012 Perşembe günü Başkanımız Ünal Aysal Mektepli Fonu 2012 Okulda Bir Öğle Yemeği Toplantılarının sonuncusuna konuk konuşmacı olarak katıldı. Farklı dönemlerden yaklaşık yüzaltmış değerli Galatasaraylı konuğunda katıldığı toplantıda Şampiyonluk Kupamız sergilendi. Toplantı yedinci yemekhanede hep birlikte yenen Galatasaray Pilavı ile son buldu.

Başkanımız Ünal Aysal 2012 “okulda bir Öğle Yemeği” Son Toplantısındaydı

Bütün ümidim gençliktedir.

Mustafa Kemal Atatürk