Galatasaray Lisesi 2017-2018 yılı diploma töreni, 28 Mayıs 2018
Pazartesi günü Tevfik Fikret Salonu'nda gerçekleşti.
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve yitirdiğimiz Galatasaraylılar için saygı
duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törende; Müdürümüz Meral Mercan,
Galatasaraylılar Derneği Başkanı Polat Bengiserp ve okul birincisi Sıla
Ünsal konuşma yaptılar.
Tören; başarılı öğrencilere Okul Müdürümüz tarafından "Mezuniyet Ödülleri",
Galatasaraylılar Derneği tarafından "Abdurrahman Şeref Ödülleri" ve
Galatasaray Eğitim Vakfı tarafından "Galatasaray Eğitim Vakfı Mezuniyet
Ödülleri"nin verilmesinin ardından, tüm öğrencilerin mezuniyet plaketlerini
almaları ile sona erdi.
Galatasaray Eğitim Vakfı Mezuniyet Ödüllerini alan öğrenciler:





