Atatürk
BAĞIŞ
“okulda bir Öğle Yemeği”

“okulda bir Öğle Yemeği”

GEV Admin
Haberin Detayları

Lise Müdürümüz Prof. Dr. Vahdettin Engin’in, iletişim ve dayanışma ağının güçlendirilerek Mektebimiz için neler yapabileceğini Galatasaraylılar ile paylaşmak üzere tekrar hayata geçirdiği “Okulda Bir Öğle Yemeği” toplantıları, Kasım ve Aralık aylarında her Perşembe devam etti ve 1961..2000 arası kırk devre ağırlandı.

“okulda bir Öğle Yemeği”

Tarih yazmak, tarih yapmak kadar önemlidir. Yazan, yapana sadık kalmalıdır.

Mustafa Kemal Atatürk