Atatürk
BAĞIŞ
"okulda bir Öğle Yemeği" Başladı

"okulda bir Öğle Yemeği" Başladı

GEV Admin
Haberin Detayları

Değerli Galatasaraylılar,

"okulda bir Öğle Yemeği" Başladı

Sayın Müdürümüz Prof. Dr. Vahdettin Engin’in ev sahipliğinde 10 Ekim 2019 Perşembe günü 1954..2010 dönem temsilcilerinin ve moderatörlerinin davet edildiği toplantıda duyurulan "Okulda Bir Öğle Yemeği" nin ilk toplantısı 31 Ekim 2019 Perşembe günü 1960 ve öncesi mezunlarımız ve dönem arkadaşlarının katılımıyla başladı.

1960 ve öncesi mezunlarımız ve dönem arkadaşlarından 46 değerli ağabeyimizin katılımıyla gerçekleşen toplantı, Okul Müdürümüz Sayın Prof. Dr. Vahdettin Engin’in, konuşması ve soru cevap bölümünün ardından, on birinci sınıf yemekhanesinde yenilen öğle yemeği ile sona erdi.

"Okulda Bir Öğle Yemeği" toplantıları aşağıda takvimde belirtilen tarihlerde devam edecektir. Öngörülmüş tarihlerde oluşabilecek zorunlu değişiklikler mümkün olan en erken sürede değerli mezunlarımız ve dönem arkadaşlarına bildirilecektir.

Saygılarımızla

Galatasaray Eğitim Vakfı

“Okulda Bir Öğle Yemeği”
O gün öğrencilere ne çıkmışsa…
Yemekhanelere hangi koku sinmişse...
Hep birlikte…
O günlerdeki gibi yan yana oturup yiyeceğiz yemeğimizi.

GÜNSAATDÖNEMLER 31 Ekim 2019 Perşembe13:001949...1960 07 Kasım 2019 Perşembe13:001961...1965 14 Kasım 2019 Perşembe13:001966..1970 21 Kasım 2019 Perşembe13:001971...1975 28 Kasım 2019 Perşembe13:001976...1980 05 Aralık 2019 Perşembe13:001981...1985 12 Aralık 2019 Perşembe13:001986...1990 19 Aralık 2019 Perşembe13:001991...1995 26 Aralık 2019 Perşembe13:001996...2000 09 Ocak 2020 Perşembe13:002001...2005 16 Ocak 2020 Perşembe13:002006...2010

Gençlerin yetişmesine önem veriniz; çünkü bu yolda en küçük ihmal, ülkenin yapısını ve geleceğini yok eder.

Aristoteles