Atatürk
BAĞIŞ
"okulda bir Öğle Yemeği" Devam Ediyor

"okulda bir Öğle Yemeği" Devam Ediyor

GEV Admin
Haberin Detayları

Değerli Galatasaraylılar,

"okulda bir Öğle Yemeği" Devam Ediyor

Sayın Müdürümüz Prof. Dr. Vahdettin Engin’in 10 Ekim 2019 tarihinde dönem temsilcilerinin ve moderatörlerinin davet edildiği toplantıda duyurduğu "Okulda Bir Öğle Yemeği" toplantıları devam ediyor.

31 Ekim 2019 tarihinde 1960 ve öncesi, 7 Kasım 2019 tarihinde 1961..1965, 14 Kasım 2019 tarihinde 1966..1970 ve 21 Kasım 2019 tarihinde 1971..1975 mezunları ve dönem arkadaşları "Okulda Bir Öğle Yemeği" toplantılarına katıldılar.

Son olarak; 1976..1980 mezunları ve dönem arkadaşlarından 75 değerli Galatasaraylının katılımıyla gerçekleşen beşinci toplantı, Okul Müdürümüz Sayın Prof. Dr. Vahdettin Engin’in, konuşması ve soru cevap bölümünün ardından, on birinci ve on ikinci sınıf yemekhanelerinde yenilen öğle yemeği ile sona erdi.

"Okulda Bir Öğle Yemeği" toplantıları aşağıda takvimde belirtilen tarihlerde devam edecektir. Öngörülmüş tarihlerde oluşabilecek zorunlu değişiklikler mümkün olan en erken sürede değerli mezunlarımız ve dönem arkadaşlarına bildirilecektir.

Saygılarımızla

Galatasaray Eğitim Vakfı

“Okulda Bir Öğle Yemeği”
O gün öğrencilere ne çıkmışsa…
Yemekhanelere hangi koku sinmişse...
Hep birlikte…
O günlerdeki gibi yan yana oturup yiyeceğiz yemeğimizi.

GÜNSAATDÖNEMLER 05 Aralık 2019 Perşembe13:001981...1985 12 Aralık 2019 Perşembe13:001986...1990 19 Aralık 2019 Perşembe13:001991...1995 26 Aralık 2019 Perşembe13:001996...2000 09 Ocak 2020 Perşembe13:002001...2005 16 Ocak 2020 Perşembe13:002006...2010

Gençlerin yetişmesine önem veriniz; çünkü bu yolda en küçük ihmal, ülkenin yapısını ve geleceğini yok eder.

Aristoteles