"Okulda Bir Öğle Yemeği" Başladı

"Okulda Bir Öğle Yemeği" Başladı

"Okulda Bir Öğle Yemeği" Sayın Müdürümüz Meral Mercan'ın ev sahipliğinde 23 Şubat 2011 Çarşamba günü 1952 ve öncesi mezunlarımız ve dönem arkadaşlarının katılımıyla başladı.
1952 ve öncesi mezunlarımız ve dönem arkadaşlarından 25 değerli ağabeyimizin katılımıyla gerçekleşen toplantı, Okul Müdürümüz Sayın Meral Mercan’ın, konuşması ve soru cevap bölümünün ardından, son sınıf yemekhanesinde yenilen öğle yemeği ile sona erdi.
1953 mezunu değerli ağabeyimiz Turgay Şeren katılımcı ağabeylerimize
“Kalede Turgay Şeren” kitabını imzaladı.
"Okulda Bir Öğle Yemeği" toplantıları aşağıda listesi bulunan tarihlerde
devam edecek, öngörülmüş tarihlerde oluşabilecek zorunlu değişiklikler
mümkün olan en erken sürede değerli mezunlarımız ve dönem arkadaşlarına
bildirilecektir.
Okulda Bir Öğle Yemeği Toplantıları 2011
Dönemler
Toplantı
Tarihleri
Saati
1953
..
1957
2
Mart
2011
Çarşamba
12:30
1958
..
1963
8
Mart
2011
Salı
12:30
1964
..
1969
16
Mart
2011
Çarşamba
12:30
1970
..
1974
23
Mart
2011
Çarşamba
12:30
1975
..
1978
30
Mart
2011
Çarşamba
12:30
1979
..
1981
6
Nisan
2011
Çarşamba
12:30
1982
..
1984
13
Nisan
2011
Çarşamba
12:30
1985
..
1987
20
Nisan
2011
Çarşamba
12:30
1988
..
1990
21
Nisan
2011
Çarşamba
12:30
1991
..
1993
27
Nisan
2011
Çarşamba
12:30
1994
..
1997
4
Mayıs
2011
Çarşamba
12:30
1998
..
2001
11
Mayıs
2011
Çarşamba
12:30
Bütün ümidim gençliktedir.
Mustafa Kemal Atatürk