4 Nisan 2012 Çarşamba günü 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 ile farklı
dönemlerden mezunlarımızın ve özellikle konuk konuşmacımızı yalnız
bırakmamak amacıyla gelen dönem arkadaşlarının, katılımıyla "Okulda Bir
Öğle Yemeği" toplantılarının beşincisi yapıldı.
Yetmişdört değerli Galatasaraylının katılımıyla gerçekleşen toplantı, 1973
mezunu konuk konuşmacı Sayın Prof.Dr. Dursun Buğra’nın özenle hazırladığı
ve tüm konukların -dönemi ne olursa olsun- fotoğraflardaki yüzler farklı
olsa bile, mekan, davranış ve duygularında kendisini bularak, büyük bir
keyifle izlediği “Benim Galatasaray’ım” sunumunun ardından, yenilen öğle
yemeği ile sona erdi.
Mezuniyetinin 10. yılını doldurmuş tüm mezunlarımız ve dönem arkadaşlarını
“Okulda Bir Öğle Yemeği” toplantılarında ağırlayabilmek amacıyla
oluşturulan takvimde, yıllara göre bölünme yapılmakla beraber; tüm
Galatasaraylıların arzu ettikleri tarihlerdeki toplantılara gelmelerinde
hiçbir engel olmadığını hatırlatır, toplantılara katılmak ve irtibat
halinde bulunduğunuz arkadaşlarınızı bilgilendirmek için göstereceğiniz
çabaya şimdiden teşekkür ederiz.
Tarih yazmak, tarih yapmak kadar önemlidir. Yazan, yapana sadık kalmalıdır.
Mustafa Kemal Atatürk